Onsdag natt!

En helt vanlig onsdag kan jag inte direkt våga påstå att det blev till slut.. I vanlig ordning jobbade jag mitt pass & drog sedan hem & mötte upp släkten för lite firande av födelsedagen! Sen därefter drog jag med grabbarna grus in till Örebro i hopp om att gå ut med alla studenter som hade nollningen igår!

Sagt & gjort, väl på plats intog vi Strömpis vid 9-tiden med bara ca 800 pers inne redan då! Det vi däremot hade total missat var att det var Toga-party, så bland 1300 personer stack man ut rätt så bra! En kväll som kan beskrivas kort & gott med ordet GRYMT!


Kommentarer
Postat av: Tony

Blir sååå jävla sur på er att jag inte fick följa me!!! Grattis i efterskott förresten.. =)

2009-09-07 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0