10-kilo lättare..

Nya tag & helt klart nya krafter, nu jävlar blickar vi framåt! Känns 10-kilo lättare.. tyvärr inte synligt för ögat!

Idag blev det då en sväng in till Örebro då jag ändå passade p
å att unna mig en ledig dag från jobbet, så det blev lite utav varje som fick följa med hem! Däribland.. tro det eller ej, men faktiskt den första julklappen är köpt! Haha, i år kan inte en jekel knacka mig på axeln & klaga på att jag jämt är sent ute med julklappar! Bra iniativ enlig mig själv..



Har även hunnit sticka in huvudet hos Malin en sväng idag så hon fick hjälpa mig med håret! Numera är den sommar-blonda färgen borta & ljusbrunt/mörkblonda tillbaka - loveit!

Stearinljus tända i hela huset, kolsvart utanför fönstren & tv:n rullar - hösten är allt mysig trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0