break.down.



Bild från Pip tidigare i somras!

Imorgon sticker vi upp till Stockholm jag & calle - dags att fixa visum
för resan!

2 månaders promenad med gänget!
ca 1 månads resande runt om i Thai tsm med familjen.
ca 1 mån i bali med ett gäng kompisar.
sen har jag fantastiskt nog 2 mån kvar på mitt visum i thai,
så förmodligen kommer jag sticka dit igen och samtidigt sticka
upp till både Laos och Kambodja!

Hur länge ska jag vara ute undrar väldigt många?
Jag återkommer när jag vet det själv!
Så länge pengarna räcker kommer jag vara ute på vift iaf,
sen om det tar slut efter bali, thats it! ;D

Trevlig helg på er! :)


Kommentarer
Postat av: Alexxzzandra

Oj, det verkar bli en långresa vilket fall som helst :D Måste du uppdatera om vilka ställen som är de bästa. Thailand & Bali tyckte jag personligen inte var några favvos. Men har hört otroligt mkt bra om både Laos, Kambodja, Vietnam Å Malyasia. Om du hamnar på nån av dem hoppas jag på betygsättning. Å så hoppas jag du hinner uppdatera här lite då å då, kan va roligt för en annan hemma i höstmörkret. hehe.

2011-09-14 @ 22:33:15
URL: http://alexxzzandra.devote.se
Postat av: emelie

så himla fräckt. man ska passa på att uppleva medans man kan =D

2011-09-15 @ 09:32:50
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0