11/10



Ni vet ibland när man känner att tiden går så fort att man knappt vet vart den tagit vägen?
Ungefär så har jag kännt nu på senare tid, vi började med vårat projekt Happy Walk
redan i våras och om 13dagar ska vi bokstavligt talat börja vår resa.

Blandade känslor inför denna enorma utmaning vi ger oss ut på, först av allt roligt givetvis
men ack så nervöst! Efter alla förberedelser och allt vad det innebär att jaga sponsorer vill man
inget annat än gå i mål efter planerade 2månader i Phuket efter en grym promenad som
smidigt funkat utan skador och dylikt.

Så håll alla era tummar och tår för oss när vi väl åker, vi vill inte ha några skador! ;)

Nu ska jag gräva ner mig i packning igen.
Det gäller att packa en 30l väska smart då man ska
resa i 2 månader med ytterst lite saker. :)

Trevlig kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad spännande!! :) Tiden har verkligen gått jättefort! Jag kommer ihåg när du berättade om projektet och oktober kändes så långt borta! Lycka till med allt och hälsa mina "kronistjejer" (och killarna med;))! Kram <3 <3

2011-10-11 @ 21:33:45
URL: http://elinhahne.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du tar

2011-10-13 @ 08:24:17
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0