never.grow.old.


Australien Fraser Island 2010

Ibland & förmodligen för ofta drömmer jag bort mig i mina tankar för
en stund & blir gärna kvar ett tag.. Filosoferar över vad jag vill utföra
här i livet och framförallt hinna göra - vilket är hur mycket som helst!

Jag vill ge mig ut i världen och inte sitta här på min röv & ha
rutiner.. Kunna kliva på ett plan någonstans & inte ha några förväntningar
alls, bara se vad som finns att erbjuda!

Om någon sitter inne med tips & trix skriv för tusan om och om igen..
Idag sökte jag jobb i Sydney Australien för höstens kommande äventyr,
jag kan inte direkt våga säga att jag lever för dagen förtillfället.. Enbart
blickar framåt!

Det är allt för mig - Take care buddies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0