just.another.day.










Senaste inköpet från nelly 249:-

Hejhopp allihopa!
Jag kände att det hängde över mig lite att det var dags för en ny uppdatering
här efter ännu en gången helg..

Fredagen spenderades inom fyra väggar på Karlskogas biosalong med
härliga människor. Vi såg filmen "the fighter" som jag personligen
tyckte va riktigt bra! Och framförallt - om kanske inte för just den delen
helt fantastiska skådespelare som tar sig an filmen på ett grymt sett!

Lördagen blev ett stresslagt schema i vanlig ordning för fröken Bodin.
Skulle verkligen behöva någon som kan lära mig att inte stressa upp sig
för allt! En fika på stan, en snabb visit till solen i 20min på open sun och
slutligen inväntade tjejerna som skulle komma hem på en förkrutare innan
vi begav oss bort mot Hoffners partay! Kort och gott en klart godkänd helg!

Hey, that's all for me!


Kommentarer
Postat av: emelie

fin du är vännen! ;D

2011-03-14 @ 09:24:23
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0