long.road.to.run

Har ni någon gång haft känslan av illamåeende?
Den hänger kvar i min kropp konstant, som en stor fet klump i halsen
som varken vill komma upp eller ner, endast finnas till!


Har ni någon gång känt er riktigt utmattade pga. överansträngning?
Varenda kväll lägger jag mig i sängen och hinner knappt släcka lampan
innan jag sover.. för en stund! Sen lagomt till midnatt ligger man vaken
och tänker tills kl slår 5 och sover vidare tills nästa dag gryr!


Har ni någon gång känt er som den enda personen i världen?
Jag gör!

11 veckor har snart gått, och världen fortsätter som vanligt?

Ta aldrig någon eller något för givet!
Jag har under 11 hemska veckor fått svar av mina kompisar
och "kompisar" vilka jag vill känna vid..

Och allt har snurrats upp och ner!
Räkna inte med för mycket av era nära..


Älskar dig pappa ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie Posth

Det är märkligt hur världen kan snurra när man själv tycker att allt står still Evelina! Vi saknar med er och finns alltid hos er <3

2011-07-14 @ 23:28:54
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: Christoffer

<3

2011-07-14 @ 23:50:33
URL: http://duplo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0