time.pass.by.

Sitter på jobbet och ska arbeta klart dom sista
timmarna för dagen, sedan är det en helg som jag välkomnar
med öppna armar!

Imorgon åker jag faktiskt ner till Malmö för en spontantripp,
med diverse folk! Dom säger att det brukar bli roligast
då det inte är planerat - och än så länge har det stämt in väldigt bra!

Vi ska bo hemma hos Petter, en kompis till mig som jag
inte träffat på X antal år, så det kommer bli kalas kul!

Det var allt för stunden..

Later :)


Jag - Kristin - Petter
i alanya 2008!


Kommentarer
Postat av: emelie

ha en underbar helg vännen.

2011-01-28 @ 13:23:45
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Instämmer med Empan. Men jag kommer sakna att vara kanon med dig... Nu när jag för en gångs skull ska vara det liksom! Men vi får ta igen det nästa gång vi festar istället :)

2011-01-28 @ 15:26:39
URL: http://duplo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0