going.down.

Vad tusan är det som händer runt om i världen?
Jag blir fan rädd snart alltså..



De senaste dagarna har två miljoner fiskar spolats upp
på stränderna i Chesapeake Bay i Maryland.

Men för de som vill sätta på sig foliehatten igen kan Aftonbladet
avsluta med att berätta att ännu ett mysterium inträffat i Nya Zeeland.
Där undersöker myndigheterna varför hundratals fiskar – varav majoriteten
saknade sina ögon – de senaste dagarna spolats upp på Coromandelhalvöns stränder.


Massdöden av fåglar har nått Sverige.
I USA har redan tusentals fallit döda från skyn.
– Jag tänkte direkt att det måste finnas ett samband, säger Drilon Hulaj,
23, som upptäckte hundratals döda fåglar mitt på gatan i Falköping.


Kommentarer
Postat av: nikolina

sv: det tycker jag allt, de inge roligt o träna själv ju!!

2011-01-07 @ 13:47:11
URL: http://nikolinanikic.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är fasen läskigt det där :S

2011-01-11 @ 22:41:39
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0