Awesome.weekend.



  Jag har sannerligen haft en toppen helg, en lugn utan
  alkohol och med fina vänner! Fredagen efter jobbet 
  fick jag som sagt inte mycket gjort och låg hemma
  framför tv;n med familjen och hade det bara allmänt
  skönt!

 
Igår däremot var det full rulle nästan hela dagen lång.. Tog
  med mig Malin och åkte runt på flertalet loppisar i stan och
  vi fyndade som aldrig förr! Avslutade stan-vistelsen med en
  lunch med föregående nämnda och Camilla, för en grymt
  god sallad. Kvällskvisten tog fart borta hos herr Adilsson,
  där det bjöds på fotboll, kickass filmen, godis, skratt och
  tv-spel i form av Lego! Börjar med och nämna att kickass
  filmen var grym, rekomenderas flera gånger om! Sen för att
  nämna någon rad om just denna tv-spels händelse, utan att
  gå in närmare så s-ger jag sannerligen på just tv-spel! Det har alltså ännu en gång bevisats.. Men jag och Björn gjorde sannerligen en god insats, och på köpet fick vi både herr adil & collin gråhåriga tror jag.. Nu dröjer det nog innan jag spelar just tv-spel igen! Men jag tar ändå av hatten för en rolig och trevlig helg :)    
                                                              XOXO


Kommentarer
Postat av: Helena

Hör gärna av dig nästa gång det blir en loppis-tur! Det är ju hur roligt som helst att fynda lite :)

2011-01-17 @ 19:37:30
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0