around.the.world.and.back.again.

Några rader som många undrar över min långresa
som jag gjorde under förra året!

1. På våra 4 - 4,5 månader gick det åt ungefär 60 000:- för mig!
Då är allt inräknat: mat, boende, utflykter, flygresor, shopping & även
skydive som jag gjorde i Australien vilket visserligen var rätt dyrt!

2. Vi bokade alla våra flygresor via nätet hemma innan vi åkte!

3. För våra 12 flygresor som vi lyckades skrapa ihop, gick
kalaset inte på mer än 9950:-.. Och då flög vi från arlanda, till australien,
till bali, till Thailand och tillbaka till Sverige igen! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Läste min dagbok idag.. idag besökte vi steve irwin zoo, kommer du ihåg vad varmt det var? :P haha

2011-01-27 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0