9/01-2011

Godmorgon allihopa!
Igår blev allt svart då klockan slog 21,35 , tröttheten gick inte att besegra efter gårdagens
bravader i backarna! Pigg och fräsch (i viss mån) kände jag mig när jag klev upp i morse,
morgon har guld i mun brukar man väl säga?

Dagen i sig kommer bli lika oplanerad som den är,
inget speciellt ska utföras om inte att försöka tillfriskna helt!

Tror jag totalt glömde bort att nämna det i gårdagens inlägg,
men det råkade vara den 8 januari då nämligen..
Kommer ni ihåg vad jag gjorde för exakt ett år sedan igår?
Jo visst, jag tillsammans med Kristin & Sofia lämnade Karlskoga på morgonkvisten
för att besöka arlanda och åka ut på vårat livs äventyr!
Och det blev det sannerligen, att säga att vi hade - så jävla kul, underbart,
och att resan kommer bli oslagbar, känns som så otroligt små ord!
Jag kan för mitt liv inte förklara vilken "wow" känsla jag känner då
jag tänker tillbaka på vårat 4-månaders äventyr på andra sidan jorden..

Vi har faktiskt kvar våran gamla reseblogg som många av er
följde, och bäst av allt - den finns fort kvar!
Http://acrosstheworld.blogg.se



♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0