13/1-2011

För två månader satt jag hemma och sa att i Januari ska jag
tammefaen ha ett jobb - kanske inte heltid men så gott
som! Och jag ska inte sätta mig på transcom igen, för
där får jag varken ut något mer efter mina 8mån där och inte heller
så mycket på kontot..

Så vad gör man dårå?
Med tanke på bristen av jobb i denna stad och även runtomkring,
får man helt enkelt "think outside the box"..

Det är inte spikat än, men i stort sett nästan..
I början av februari tar jag mina resväskor och flyttar
utomlands.. ah okej, vi ska inte vara så drastiska, jag ska
inte längre än till Oslo, men ändå, det är ett stort steg för lilla
mig som är hemkär och alltid bott hemma!

Sen om jag flyttar till ett kollektiv eller med 3 andra kga tjejer
får tiden utvisa, eller förhoppningsvis helgen! Jag ska iaf
dit nu och gräva ner huvudet och jobba ihjäl mig.. okej
inte bokstavligt kanske, men något i det stuket åtminstonde!

Vad tror ni? :)


Kommentarer
Postat av: Gillan

Kööööööör för tusan ;D

2011-01-13 @ 19:14:05
Postat av: emelie

jag tror du grejjar det. och stålarna kommer rulla in som om det aldrig gjort annat.. möms

2011-01-14 @ 09:42:26
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: matilda

wiiiie, kör ba kör... :D

2011-01-14 @ 11:49:28
URL: http://matildajohannaflygar.blogg.se/
Postat av: sophie

å kul! klart du ska dit!

2011-01-14 @ 21:46:23
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0