heading.forward.

Hallå där ute, gamla som nya läsare!
Jag är så förbaskat nyfikna på vilka ni är, för ni blir bara
fler och fler för varje dag - trots min kassa och ointresanta uppdatering!
Men jag är glad att ni är här :)

Impulsköp av tågbiljetter skedde förra veckan,
så imorgon stressar jag mig igenom dagens postdistrikt och skyndar mig
vidare mot tåget som väntar i Degerfors vidare mot Göteborg! En mysig
helg hos min fina vän Kristin väntar..

Nu är det dags att hoppa i säng, och jag ska drömma mig bort i alla
resor som ska göras inom den närmsta framtiden samt fundera på
nya drömresemål! Har ni något tips kanske? :)


Godnatt & trevlig helg!




Koh Nang Yuan - Thailand


Ao Nang - Thailand


Fraiser Island - Australien


Railey - Thailand


Kommentarer
Postat av: Camilla w

Jag är en trogen läsare of course :) ha de så kul i Götet!!!!

2011-08-27 @ 11:40:12
Postat av: Johanna

Jag kikar in varje dag! :)

2011-08-27 @ 12:16:40
URL: http://jjohannalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0