♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Älskade du..

Så många frågor utan svar, och så många tårar utan stopp.

Hur ska allt kunna bli som vanligt igen, när ska man bli hel.

Om du bara visste hälften av hur otroligt älskad du är bland oss din familj,

dina närmsta vänner och arbetskamrater så skulle du aldrig tro det.

Det är knappt så jag kan ta in all kärlek och omtanke vi omges av pappa,

men jag önskar av hela mitt hjärta, kropp och själ att jag skulle slippa denna kärlek

och omtanke, för det skulle betyda att du fortfarande var hos oss och inte i himlen.

Alla vackra blommor som pryder huset är till dig pappa,

och det är endast det som gör hela denna hemska dröm till verklighet.

Idag var vi på ditt jobb och hämtade dina saker, det var jobbigare än

vi hade trott, för det var ju du som skulle komma hem i dina flippfloppskor

med jeans trekvarts byxorna och din ed hardy tröja på.

Om du bara visste hur ont det gör i kroppen,

hjärtat och huvudet. Vi vill lägga oss ner och dö,

men lever och kämpar enbart för din skull, för det är vad du hade velat!

Jag skulle offra allt och lite till utan att tveka om du kunde komma hem igen.

Även om du inte kan vara kroppsligt vid oss får du aldrig lämna våran sida,

Aldrig! För du ska inte missa Elinors student om någon månad,

eller när Ellen tar körkort, och även hon tar studenten,

du ska inte missa när du blir morfar och när vi barn gifter oss!

Jag är svag, det är vi alla.

Jag, elinor, ellen och mamma älskar dig något grymt mycket!

Kom tillbaka!


Kommentarer
Postat av: fia

tårarna rinner, det är fint att du skriver..



förstår att du har många besökare på bloggen, hela karlskoga är chockade och sörjer med er <3



alla tankar åt er i denna svåra stund

2011-04-30 @ 23:22:04
Postat av: sandra

Tänker på er, hela tiden. Älskar er! <3

2011-04-30 @ 23:51:35
Postat av: anders fahlen

Vi här uppe är också chockade och lider med er. Styrkekramar till er!

2011-05-01 @ 00:04:37
Postat av: Anonym

<3

2011-05-01 @ 02:25:23
Postat av: sanna

<3

2011-05-01 @ 08:05:42
URL: http://densannaa.blogg.se/
Postat av: Miss B

Du skriver så fint att tårarna rinner...

Om det kan vara till någon minimal tröst så existerar han fortfarande. Måhända inte fysiskt, men han kommer titta på Bodin's på tv varje dag, varje timma - så att han kommer ha järnkoll på er. Om det är något som han inte gillar eller vill säga till er så kommer han förmodligen höra av sig i en dröm eller så...

Jag hoppas att detta kan ge er LITE tröst åtminstone, jag förstår att det känns helt hopplöst just nu, tur att ni har farmor & farfar så nära samt er mormor & morfar där! Jag tänker på er mycket och sänder varje dag styrkekramar till er.

2011-05-01 @ 10:01:59
URL: http://www.roughtrade.se
Postat av: Hanna

Oj oj vad fint du skriver....tårarna rinner!



Tänker på er hela tiden....



Varma kramar till Er

2011-05-01 @ 10:26:54
Postat av: linnea.

gråter något enormt..

Min pappa jobbade på samma jobb som han,

sjukt sorgligt.



R.I.P Stefan.

2011-05-01 @ 18:19:14
Postat av: Madde

Alla Tigrar skickar allt stöd som finns. Ni är i våra tankar varje minut. Stora styrkekramar! <3

2011-05-01 @ 23:51:27
Postat av: Monica

<3 Fina Eve, alla tankar går till dig o dina systrar och min mamma! Massa styrke tankar, styrke kramar och massa massa kärlek! Kände aldrig din far men ser på bilderna vilken underbar pappa du hade!

Du skriver så fint så hela min själ berörs!

Ta emot all kärlek ni får, det är till hela familjen, i himmelen och på jorden.

<3<3<3

2011-05-02 @ 14:10:10
Postat av: Christel och Fredrik Nässén

Vi är några utav dem som inte känner varken dig eller din familj. Men många tårar har runnit nedför våra kinder för det fruktansvärda som du och din familj får gå igenom. Ingen familj ska behöva gå igenom detta, och ord räcker inte till för hur mycket som vi tänker på er och lider med er.



Det råder ingen tvekan om att Karlskoga har stannat upp och lämnat oss i ett dunkel och trots att jag inte kände någon utav er så går det inte ta miste på vilket klart lysande stjärna din far var, hur många människor han har berört under sin tid på jorden.



Ni verkar vara en fantastiskt familj, vi skickar all styrka till dig, din mor och dina syskon.



//Christel och Fredrik Nässén, Karlskoga

2011-05-04 @ 09:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0