getingar?!

Vart kommer alla jekla getingar ifrån?
Det kryllar ju av dom, och jag är inget big fan av dom för den delen heller!

Anyway!
Helgen som var har varit grym! Fredagsmorgon kom jag hem från en underbart skön avslappnande vecka i alanya, och inte nog med det befann sig även min käre vapendragare Johanna Fahlen hemma i Karlskoga! :) Lördagens bravader är svårt att få med i ord, men grymt tycker jag skulle kunna sammanfatta det rätt bra! Det var nämligen 20 års fest för min del samt 25års för Knurra! :)

Tack för en grym helg alla som medverkade!

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter jobb, so long :)


Kommentarer
Postat av: emelie

vart söker vi jobb evelina? <3

2010-09-02 @ 09:56:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0