kort.summering.

Gårdagens bio tyckte jag va kanon bra!
Hade väl egentligen inga förväntningar på den iochmed att jag inte heller
läst boken, men kort och gott - längtar tills nästa film!

Fick rycka in på badet idag igen och jobba, uppskattas lika mycket
varje gång då någon ringer och fråga om man vill jobba några timmar!
Kvällen spenderades hos farbror Collin som tog emot oss med öppna armar,
nästan iaf, där blev det idolmys med ett lass skratt!

Imorgon ska jag slänga runt som en liten lovikavante i stan!
Nu har jag inte varit runt på loppis på ca
1 månad så nu ska jag försöka hitta nya fynd och göra
iordning :) Sen hur kvällen slutar är fortfarande oklart,
men min kompanjon Jossan är starkt övertygad om att vi ska
dricka vin, so who knows! :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

skjut mig va snygg du är, smaskens! :D

2010-11-29 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0