Hey.buddies

Hej hopp alla fina!

Idag var det tänkt att jag skulle göra ett enormt ryck med alla saker & projekt jag har liggandes här hemma.. Men givetvis rinner allt ur sanden, as usual! Hann åtminstonde med en välkomms skylt som jag fått på beställning, så den ska förhoppningsvis bli klar innan helgens slut! Det här är verkligen något jag brinner för, det bubblar upp nya ideer hela tiden i min lilla hjärna men det kör ihop sig många ggr då jag bara vill få ut allt på samma gång.. Har fått många frågor om jag kan hjälpa er med att texta på möbler och likande, givetvis hör bara av er :)

Idag förövrigt kom Madde förbi med sin lilla hundvalp och tillsammans med min hundvalp blev det full rulle i några timmar och därefter var det inte mycket hund kvar, hon har legat i sin sovbädd resterande del av dagen! Anyway, från en sak till en annan har jag idag träffar min fina vän Collin som jag inte träffat på toklänge kändes det som, och samtidigt rök hans hår, mycket modigt och snyggt I have to say :)

Det jag försöker komma till efter mycket bubbel och prat är iaf att denna helg kommer det inte bli något aktivt uppdaterande pga. jobb! (Äntligen) Så imorgon tar jag min fina lilla polo vid 9 snåret och startar nog inte bilen igen förens 02,00 på natta'! Så imorgon finns jag belägen i valsverket i Degerfors och ska förbereda för SvenIngvars, yihaa! ;D

Likadant på Lördag..

Soo long :)
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0