For sale - godjul.





Denna adventsljuslåda har jag pysslat ihop till min kära mor!
Så strax efter den var färdigmålad började slänga ihop lite mossa och pärlor,
och vipps så är vi redo för första advent i helgen! :)


Tips som jag lärt mig från min mamma,
har du ett gammalt pärlhalsband, klipp sönder det och använd
lite ståltråd så kan du pynta som jag gjort ovan! :)

______________________________________________________________________





Adventsljuslåda nr 2, med texten God Jul på båda långsidorna!
Pris: 200:-


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad duktig du är hörru! :)

2010-11-24 @ 18:22:07
Postat av: Hanna Karlsson

Hej!

Vilken fin blogg du har, å va duktig du är:) Ja har blivit lite inspererad och undrar hur höga lådorna är? Vad använder du för virke till den?

Hanna

2010-11-24 @ 21:22:06
Postat av: evelina

Oh tack vad kul att höra! :)

Lådorna är ungefär 12-13 cm höga!

Virket jag användt mig av till just dessa två är

playwood :) Pusskram

2010-11-24 @ 21:42:56
URL: http://evebodin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oki tack så mycke, kanske ska prova å göra en!:) E de samma material i de lite större lådorna du gjort?? Superfint alltihopp!!

2010-11-24 @ 22:28:05
Postat av: evelina

Ja jag har användt mig av pl-wood till alla mina lådor :)

2010-11-25 @ 09:54:50
URL: http://evebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0