Weekend relax..

Hallå allihopa!
Tog tillfället i akt att arbeta i helgen på Valsverket, då Mia Skäringer gästade oss under 3 stand-up shower! På Fredags kvällen bockade hon av första showen, och under lördagen bockades ytterligare 2 av! All respons jag har hört har varit otroligt bra, och jag personligen måste väl medge att kvinnan är otrolig!

Hon bjuder på sig själv till allra högsta grad, då hon illustrerar allt från en scen i en porrfilm till hur hennes förlossningsdrama ägde rum, och allt detta framför 500 personer! Jag tar av hatten och säger - Sikken Show! Helskönt från början till slut, och underhåller alla åldrar!


Mia som Tabita!


Mia som nyopererad transvestit!


Mia som gulletussan!


Mia som entrar scenen i början av sin show! What to say? She's rock!

Haft en otroligt rolig jobbhelg med underhållning på hög nivå! Dock blev lördagen en lååång och stressig dag, då jag började vid 10.00 och kom inte hem förens 01.00! 15h springandes men fort. skitskoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0