Helt fel skickade sms..

Till: Pappa
Sms: Har du knullat med två bröder? Behöver inte varit samtidigt.
Svar: Nej men lugna dig nu. Varför skickar du det här till mig?

Förklaring: Det var inte riktigt meningen att jag skulle skicka till pappa utan till en vän. Anledningen till att jag frågade var för att jag låg med en kille den helgen och 1 år tidigare så låg jag med hans storebror. jag ville berätta det för henne.
/Bella


Till: Pappa
Sms: Tack för skönt sex imorse. Du är grymmast ;) Puss min hunnybunny!
Svar: Fel där Kajsa :)

Förklaring: Skulle till min sambo men kom till pappa. Lagom pinsamt :)

/Kajsa

Till:chefen
Sms: Micke har ingen förhud säger han. Jag märkte inget. Jag bara sög på som vanligt ; Har du legat med någon utan förhud?
Svar: Jag känner inte för att svara på det. Och jag tycker inte att ni skall ha en relation här på arbetet.

Förklaring:Skickade till chefen på sommarjobbet. Hon gillade inte frågan och jag skämdes som en hund.
/Tanya


Till: Storebrorsan
Sms: Onanera i duschen, med handen eller dildo. Vad väljer du?
Svar: Ja, inte med en dildo i alla fall. Varför frågar du det här? Är det något till skolan? Jag hör av mig efter jobbet

Förklaring: Skulle skicka till min väninna och inte till min storebror. Det var pinsamt men vi skrattade när vi pratade i telefon senare på kvällen åt mitt felsms
/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0