Monday all day long..


Snorkling på ön Gili utanför Bali!
Ett av världens finaste snorklings-vatten!

I lördags slutade min kväll upp på akuten pga. enorma magsmärtor jag aldrig upplevt förut! Efter 4h på sjukhuset och flera provtagningar senare fick jag åka hem framåt nattetid, men dessvärre inte med något besked på vad det var! Svaret jag fick var att det troligtvis berodde på en inflammation i en slemhinna i magsäcken! Smärtstillande knaprades hela natten och söndagen lång!

Jihaa tänkte jag söndags kväll då det började avta, men ack så ska man inte tänka har jag lärt mig! I morse (måndag) vaknade jag istället upp när klockan ringde 05.45 hoppade i arbetskläderna och gick ut till bilen.. Där tog det stopp och jag fick vända mot dörren igen, det small nämligen till i ryggen och "vips" så har vi ett ryggskott i ryggsäcken också!

Annars så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0