Felsms.com

Vi träffade 2 skånska tjejer i Australien som började snacka om denna sida ovan! Har kikat in några ggr, och man får sig garanterat ett och annat skratt imellan åt!

Till: Pappa
Sms: I kväll håller du kuken i styr om du vill ha den kvar.
Svar: Vaddå. Jag ska ut med grabbarna på jobbet. Är det Martin du pratar om eller. Du är värre än morsan.

Förklaring: Ja det var martin min sambo som jag skulle skicka till. Han skulle också ut med sitt jobb och jag kom på att han hade strulat med en på jobbet för ett tag sedan. Så jag var lite orolig.




Till: Mig (Sonen)
Sms: Ska vi åka ut i stugan i helgen? Vi tar med låda vin, glidmedel och jättedildon. Puss på dina rosa ställen
Svar: Men fy fan.


Förklaring: Jag fick ett sms av farsan som förmodligen skulle till morsan. Han rinde efter 5 sekunder efter mitt svar och sa att det var en arbetskamrat som skojat med honom. Men morsan och farsan åkte till landstället den helgen.


Till: Chefen
Sms: Fan vad full jag var igår, jag flashade ju musen framför alla på festen. Shit, tur att jag kommer ihåg allt iallafall...
Svar: Oj, vilket party det måste ha varit ;)

Förklaring: Hoppas jag inte är ensam om detta pinsamma sms. Min chef är rätt så cool ändå haha...Mitt mess skulle till en väninna egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0