Trettondagjul



Onsdag & röd dag - ledig!
Har inte mycket till kraftansträngning kvar nu om dagarna för att försöka ta sig ut på en promenad, det är ju freeaking freeeezy! Idag står termometern på runt -20 grader, och min bil är ett rent h*lvete i kylan.. Om jag nu mot förmodan har lyckan med mig så startar bilen, men då tillkommer givetvis ett annat fel.. (dumt om allt skulle funka som det borde?) Jo då har vi exempelvis en dörr som har frusit så det inte finns så mycket som hopp om att försöka få igen den.. Växla med en hand, hålla i dörren med den andra, och pendla med benen och frösöka styra då jag ska växla..

Och folk undrar varför jag kör sicksack?

I love my car


Kommentarer
Postat av: EMMA

läs min blogg :*

2010-01-06 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0