Angående min bil.. igen

 Med tanke på förra inlägget måste jag bara få fortsätta att spinna på hjulet ytterligare lite!

Jag har nämligen för första gången på många år haft tur.. ja ni hörde rätt, tur! Min bil hade sitt dagliga uppror men tillslut fick jag igång den och höll den i liv med plattan i mattan, skjutsade nämligen natta till affären och då jag hade släppt av henne igen och skulle åka & tanka, börjar givetvis bensin lampan att blinka.. Jahapp, dåligt med soppa, 30-vägar gällde inte under närmaste 10 minuterna och fartgupp planades ut med en Polo-91:a!

Då jag äntligen ser min räddare (Jet) blir det en snäv sväng in på uppfarten och vips så dör bilen.. Javisst, soppa torsk i 20 minus, men med lyckan med mig rullade jag på sista farten precis fram till bensin pumpen ; )

Kände att jag bara var tvungen att skriva om detta!
Man måste ta vara på de få tillfällena' man har tur..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjatja, skulle du kunna fråga en fråga eller två i min frågestund? Skulle bli jätteglad :)

http://potatismos.blogg.se/2010/january/fragestund.html#comment

2010-01-07 @ 02:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0