turn.my.world.upside.down

Sitter nyvaken i soffan och fryser som en gnu, ska det verkligen
bli kallare? Jag menar vi är ju redan nere på 20 minus..

Igår var jag som tidigare nämnt och jobbade på Kupolen/ Valsverket..
Det blev en lite längre dag än det var tänkt, men på just detta
jobb spelar det verkligen ingen roll, för timmarna pinnar på så pass
fort så du hinner knappt blinka. När du känner att benen känns som betongklumpar
samtidigt som knän och benhinnor värker utan desslike och kikar upp på klockan,
ja då har helt plötsligt 15,5h gått, så var det åtminstonde för min del igår!

Blev en erfarenhet rikare igårkväll också,
på gott och ont kanske! Jag hoppas verkligen
allt går vägen, men kan iallafall med gott samvete veta att
jag förmodligen inte kunnat göra så mycket mer,
sen hoppas på att det räckte lite åtminstonde!

1000 per. från kommunen var och åt julbord igår, och idag har vi 900 tappra som
kommer, så runt 10-tiden ska jag bege mig mot Valsverket igen och dra igång dukning och
allt som nu hör till.. Om jag känner mig själv rätt så hörs vi inte förens imorgon, för det
kommer bli en sen kväll..

Puss&Kram



"Genom svårigheter mot stjärnorna"


Kommentarer
Postat av: emelie

duktigt du är evelina.

2010-12-02 @ 12:23:36
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0