mellandagsrea.



Klockan ringde 08,00..
Hoppade upp ur sängen, slängde i mig lite frukost och åkte vidare mot
Expert där dom skulle ha sin monster rea idag!

Kom dit i lagom tid, då dom öppnade hade jag ca 70 st bakom mig - så jag kom långt
fram i kön som tur var! Löpte in mot tv apparaterna hugger tag i en tv jag spanat in
 för 3300:- en LG 42 tums tv.. Problemet jag upptäckte 3 sek senare är att en annan kärring håller
i tv;n i andra änden.. I och med att jag visste att hon hade tagit den innan mig var det bara att ge sig,
men skulle just i stunden slänga mig på nästa lika tv, då jag till min stora besvikelse upptäckte att dom
endast hade
4 stycken jävla tv apparater utav de sorten för det priset, såklart var alla borta då!
Inom loppet av 10 sek var dom borta med andra ord.. jag var yxtokig men gick vidare och kollade
efter billiga tv apparater, nopp slutt!

Tog med min ilska och gick upp mot Elgiganten för ett försök,
och hej hopp där inne stod min tv!
En Panasonic 42" för 3799:-, gryymt! :)

GOD JUL EVELINA
ÖNSKAR EVELINA


Kommentarer
Postat av: Caisa Dieseru

Hej du fick idag höra av din farmor att du hade en sån fin blogg och jag instämmer verkligen jag har bara börjat på min du får hälsa hela familjen från oss i Kungsskogen

2010-12-25 @ 19:02:30
URL: http://anna-kajsasskaparlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0