Göteborg.for.a.weekend.









Bild 1. Alla tjejer utan Camilla som var med ute på Lördagskvällen.
Bild 2. Jul på Liseberg!
Bild 3. Lördagsnatten någon gång mellan 01.00-06.00, jag & Mia.
Bild 4. Lördagens Outfit i nya införskaffade kavajen på resan för 125:-

Nu har jag landat hemma i Karlskoga igen efter några toppen dagar i Göteborg hos min fina vän Kristin Lilja! Hon hade en otroligt fin lägenhet i bra läge nära stan! På torsdags kvällen när vi kom låg vi mest och pratade och hade det mysigt, fredagen skulle hon jobba så jag, Madde & Millan tog tillfället i akt att springa runt på stan i några timmar, och det gjorde vi bokstavligt talat, i närmare 7h.. Därefter mötte vi upp Kristin igen på Liseberg där vi gick runt och njöt av allt fint julpynt de hade satt upp! WOW!

Lördagen hann vi även då med en runda på stan, innan vi åkte tillbaka hem till lägenheten och lagade middag och hade det allmänt mysigt och bra.. På kvällskvisten kom både Mia och Rebecca som även dom har flyttat ner till Gbg på senare dagar, och vi hade tillsammans en toppen kväll, och var inte hemma förens 06,00 på morgonen igen! 

Det var kort och gott allt, sammanfattningsvis en gryym helg med grymma tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0