We'r back

Ojj vad jag har mycket att berätta om nu, det har stått stilla här ett tag nu igen!

Vi börjar med årets upplaga av PIP som va grymt bra, men dessvärre hade vi givetvis inte vädergudarna med på våran sida.. som vanligt(?)! Umgicks med de bästa och skrattade mig genom Ons-Lör, i takt med grymma band, så som: Oskar Linnros , Teddybears , The Hives , Melissa Horn , Europe och The Ark!


     



Helgen som varit däremot kunde inte vara mycket sämre!
Så jag hoppade med en bil med ett gäng laddade kompisar upp till Stockholm och gick på ytterliggare en festival! Och inte vilken som helst, hör och häpna alla rockers där ute: SONISPHERE FESTIVALEN! 50 000 personer var på plats i piskande regn för att se legenderna! Det var helt klart dom sjukaste spelningarna jag någonsin sett! Jag är tvivelaktig på att jag kommer se något liknande igen..

Banden som fick mig att sväva på moln i helgen var: Iggy Pop , Alice Cooper , Mötley Crûe och Iron Maiden!

Mötley imponerade rejält och bjöd på en show utandesslike! Ett ord beskriver det bra - WOW
Sweden is a great city (?) to be horny in //Tommy Lee

Iron Maiden.. Ord går inte att beskriva!

     

   


Pusshej från en glad rocktjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0