Monday.. once again!

Hej hopp allihopa!
Här sitter jag och försöker göra något vettigt av min lediga tid.. Kan väl inte direkt våga påstå att jag har lyckats något vidare under dagen! Jag fick visserligen med mig min vapendragare Josefine ut på en välbehövlig långpromenad i solskenet! :)

Har tagit tag i lite småsaker nu inför 20 samt 25 års kalaset vi ska ha den 28:e, så nu är vi på gång! Kan inte bli annat än bra får jag en väldigt stark känsla av :) Sen på råga av allt.. 20 ÅR, äntligen

På Torsdag runt lunch sticker jag, lillsyrran, Nathalie & Louise, samt syrrans kompis iväg till Alanya också för en veckas solande!
Hade inte kunnat komma mer lägligt måste jag våga påstå! Så imorgon antar jag att det är dags att slänga ihop något som skulle kunna efterliknas en packning.. 

So long :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0