Get away your punk!



Jag måste inleda detta inlägg och nämna att jag inte är något större fan av insekter, och framför allt inte gräshoppor som man inte har någon koll alls på vart dom är när dom väl börjar hoppa!

Idag när jag åkte omkring harmoniskt i postbilen fick jag en chock då jag kör upp brevid en brevlåda och näst intill klappar på det lilla kräket! Snabb som få greppar jag det största brevet jag kan hitta och smashar bort honom till en annan planet.. trodde jag! En kvart senare sitter aset uppe på motorhuven och vägrar släppa, oavsett hur snabbt jag kör, och hur hårda inbromsningar jag än gör och inte ens i snabba snäva kurvor! Han hade helt klart sugproppar inmonterade i de där fötterna..

Inte nog med att han sitter där.. då sitter han och glyser ögonen ur sig på mig runt hela fisksjön och aggerud! Lite hyffs har man väl ändå?

Jag vill också ta tillfälle i akt och be om ursäkt för ovårdad körning idag! Skyll på gröngölingen!

OBS! vill bara tillägga för er gräshopp älskare att han lever fortfarande och befinner sig numera uppe på Babordsvägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0