my update is lously..

Mycket som går runt i mitt huvud för tillfället, mellan allt jobb ska man hinna med alla andra saker också.. skit lätt!


Väskan har åtminstonde kommit till rätta & står så fint på mitt rum & bara väntar på att få ge sig ut.. & det gör även jag! Längtar något kollosalt efter att bara få vakna upp på något halv sliskigt ställe med gassande värme & med lukter av värme+sopor & allt annar skit som luktar! Det har faktiskt en viss charm! Dra på sig vad som än behagar & strosa omkring i brist på att veta vad man ska göra under dagen, kanske ligga på stranden, kanske åka runt lite i området, kanske hänga i en hängmatta & läsa en bok.. Ja jag vill gärna åka just nu faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt! De där lät inge jobbigt alls, drygt 3 månader kvar snart :D

2009-09-24 @ 02:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0