Dont stop believin'


Skolavslutning i 9:an    

Jisses Amalia vad tiden går fort..
För tre & ett halvt år sedan gick jag ur nian & var jävligt nöjd med mig själv faktiskt! Så med andra ord började strax därefter alltså 3 år sedan, på Walthers som den första klassen på skolan! För en sisådär 2 år sedan var jag utomlands första gången själv med mina underbara vänner & fick faen för det & hoppade 6 dagar av 7 på kryckor efter en liten incident! 6 månader sedan befann jag mig i Thailand för första gången med familj & släkt & hade det grymt gött, & för endast 4 månader sedan var jag i Ayia Napa med universumt galnaste & skönaste gäng, var vi inte nyss där? Vi stog ju nyss i skolan vitklädda & skrek oss hesa i takt till trumpeter som spelade inför släkt & vänner, och åkte på vagnen med grymma högtalare & skrek med oss ännu hesare med den lilla röst vii hade kvar!

Som sagt tiden går fort.. Snart är vi på ett flygplan ifrån Sverige & återvänder inte på 3 månader, det är verkligen snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0