Dagens..


Ska strax kila iväg till jobber som kallar, men tänkte slänga in en dagens outfit först!

Idag hittade jag längst in i garderoben mina gamla pjux från Larssons Mode, otroligt sköna, och som grädden över moset matchade mina favorit strumpor outfiten! Jeansen är gamla, som jag pifade upp lite! Alla gillar kort & fransigt, so here we go..(plus i kanten - behövs inga trosor/kallingar) Väskan hittade jag komiskt nog på loppis några år tillbaka & slutligen kepsen & tishcan ärvdes från syrran!

Väldigt svårt att uppskata priser på kläderna för er som är intresserade att köra ett liknande race, men jag skulle kunna gissa på ca: 450:- med tanke på att jeansen är rätt så dyra..

So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha ;P

2009-09-22 @ 14:18:20
Postat av: hah

HAHAHAHAHAH DET ÄR DEWRAN

2009-09-22 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0