trick or treat


Någon vis person som kan förklara för mig varför solskydd är så dyrt?
Inte coolt..

Våra visum till Australien har anländt och nu börjar de stora bitarna av våra reseplaner ha bockats av! Resekassan börjar strama åt, för på Söndag är det exakt 2 månadet kvar tills planer lyfter.. Tiden kommer bara rinna iväg har jag en känsla av!

Jag hann åka förbi kyrkogården på Lördagskvällen under Halloween, på tal om ingenting! Har aldrig haft det behovet förut iochmed att ingen jag känt har befunnit sig där, men hur som haver åkte jag dit en stund & det var riktigt fint! Det kändes nästan som man stod & köade till Ullared en löningsfredag, det var riktigt folkrikt och väldigt fint! Ljus var tända överallt, mysigt i höstmörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0