091119

 

 
Sådär då var detta över!
Åkte upp till sjukan igår vid 12.30 & där stod hela teamet redo & väntade på mig, så direkt när jag kommit fram till rätt avdelning var det dags att skölja ner ett gäng tabletter, & därefter gå & byta om till de otroligt snygga sjukhuskläderna! & att inte tala om trosorna, som lika gärna hade kunnat vara en blöja som gick upp till armhålorna, sexy-mama!

Därefter gick jag direkt in till operations-rummet & fick dropp i armen samt lite lugnande mediciner (gillar) tills den andra sköterskan kom & berättade för mig att nu ska vi sova lite, visst tänkte jag & tog ett djupt andetag ur den där masken & sen är det svart.. Det där bör man ha om man inte kan somna om nätterna, för jeklar i havet va fort det gick! Anyway, vaknade upp exakt 1 timme efter operation & min första tanke var, shiet inte igen, jag har halsböld! Men icke, för någon sekund senare då sköterskan kom fram till mig på "uppvaket" förstod jag att jag redan hade opererats! Starka mediciner, mycket sömn & 3 piggelin kan väl beskriva resterande del av dagen/natten!

Nu efter däremot låter jag snarare som en dansk, rösten ger vika & det är ett projekt i sig att försöka prata & att inte tala om att äta.. Isglass-diet blir!


Kommentarer
Postat av: matilda f

faaan, jag skulle också behöva tabort dom så jag kan köra isglass-dieten :D hehe.. kom till mig när du är frisk snyggo! :D

2009-11-20 @ 23:09:11
URL: http://matildajohannaflygar.blogg.se/
Postat av: "Prinsen" Anders

Stackars dej! Jag gjort samma op. Inte så skönt direkt efter men jag lovar att problem med hals-böld och halsfluss är som bortblåsta med mandlarna



:-)

2009-11-21 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0