Sjung om studentens lyckliga daaaa'r

S3A - SHAALALLALA


Pencillin is the shiet!
Det har äntligen börjat bryta ner min hals & jag, gott folk är på bättringsvägen, wihow! Idag är det dagen som vi ska ut på hajk med N&F-kursen, men jag får springa ikapp förmodligen imorgon för idag blir det inget åka av.. Tänker då inte riskera att bli dålig till studentiderna som knackar på dörren.

Igår blev det som sagt nyktert men nog drog det i spritnerverna! Frågan är nu bara: va det kul på melodyclub för er som va ute? Min lördag spenderades hos Robban Lilja som bjöd på 40-års kalas med en åldersgrupp som var allt mellan 3 år till 60! Suveränt : )

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mormor är 84;)

2009-05-18 @ 13:37:57
Postat av: Jossan

Mormor är 84;)

2009-05-18 @ 13:39:41
URL: http://evebodin.blogg.se/
Postat av: Jossan

Mormor är 84;)

2009-05-18 @ 13:40:50
URL: http://evebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0