Pyssel&knåp eve..

Som förmodligen sandra skulle ha uttryckt det! Jag själv å' andra sidan skulle vilja uttrycka det mer som: Grymt bra jobbat tjejen! När jag efter många timmars dötid på jobbet kom hem vid 6-tiden passade jag på att fixa ordning mina högtalare i min som har stått där ett tag nu & täckt upp hela bakrutan! Sagt & gjort - högtalarna som tog galet mycket plats är ett minne blott! Dom är numera en del av bilen - med hjälp av en borrmaskin, en sticksåg samt ett jävla bra handslag! Wipps - skåda vad man kan göra på en sådan kort tid..



Men jag har faktist fått andra stora underverk gjorda under dagen.. Japp - jag har nämligen hämtat ut min Bikini samt student skor från HM!








Kommentarer
Postat av: sophie

di där är inte o leka med ;)

trevligt igår?

2009-05-10 @ 16:46:20
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0