Fränt..

Förra veckan var jag hemma från både skola & jobb, pga förkylningen som aldrig tycktes ge sig! Inatt däremot hade jag en nära döden upplevelse.. igen! Tro på fan att jag har fått tillbaka "infektionen" i halsen som jag åkte på nere i Thailand då jag blev sängliggandes i 3 dagar & hölls på bantningskur pga att jag inte kunde svälja..

Fick iallafall reda på vad det var som spökade i halsen idag hos läkarn.. en halsböld! Ungefär lika kul som det låter, halsen är uppsvullen så jag har en ordentlig "boxar-nacke"! Ännu roligare att höra var att, blir det inte bättre måste jag opereras & tömma bölderna, hyffsat lagomt till napa!

Helgen blir så lugn den bara kan bli i hopp om att bli bättre! För på måndag ska vi ut på hajk med skolan också under 3-dagar..får se om jag ens kommer iväg!




Kommentarer
Postat av: Gillan

Stackare, du får krya på dig!

2009-05-14 @ 20:19:27
Postat av: Bea

Hoppas du får en bra helg :)

2009-05-14 @ 23:59:01
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

men lilla älskling:( det där ser inte allt för roligt ut! Jag hoppas innerligt att du blir frisk över helgen så du kommer iväg!

2009-05-15 @ 02:29:10
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: amanda

äve för fan, var du tvungen att bli sjuk nu, det är ju student och ayia som väntar, då måste man vara frisk. hoppas du blir bättre :)

2009-05-16 @ 13:15:02
Postat av: Johanna

Hoppas du blir bättre! <3

2009-05-16 @ 19:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0