Dö råttfan döö

Skämt'å'sido var det inte riktigt så det gick till idag.. Nej utan vi blev tvingade till dissekering på feta råttor på vår naturkunskapslektion! Vissa uppskattade detta & andra inte. Skulle tydligen vara för vetenskapens-skull, yeahright som om jag kommer skära upp en råtta någon mer gång i mitt liv, nej ja justde!
Men jag kommer däremot sakna min klass något grymt efter studenten!


Något taggad bara..
  
Resterande bilder som både natta & jennie tagit är inte sevänliga, och om dom mot förmodan skulle komma upp här har jag förmodligen inte en enda besökare kvar! Kameran va näst intill inne i rått-faen..

• Projektarbetet och geografiarbete - sen är allt klart !!!!!!
GIVE ME A HALLELULJA

Kommentarer
Postat av: sophie

ja vem fan bhöver de?



haha karl är nakenfis uder rocken kanske ;D

2009-05-13 @ 13:42:17
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0