Onsdag

Här är klockan just nu 22.30 & hemma är den 17.30, känns väldigt konstigt att folk nyss har kommit hem från jobben där hemma medans jag snart ska krypa ner i sängen! Blir nog en gaddning här nere också verkar det som, skulle vilja ha en tatuering gjord med bambu! Har nu efter några timmars slit med att försöka få dom blåsta thailändarna att hjälpa mig, fått till internet på datorn! Det innebär lite fräscha bilder från PhiPhi som jag var där med Camilla & Pathy : )

Systrarna bodin i en hög på planet..
Jävligt snyggt...

Något svenskt tvprogram, månne det vara Semester Svenskar?
Shemales
Transvestiter, jävligt goa!

Ma'ma & någon ny polare..
jag & jackie
Jag hittade åtminstonde en sötare kompis - Jackie

En ny familjemedlem som kommer trivas fint i bråten!

Ett stopp på vägen till PhiPhi..

Kolla noga på ön där ute.. Är det inte självaste Homer Simpsons som tar sig en tupplur?

Pathy i regnvädret ; )

Sköna killar från Carpe Diem

Malin & Amanda som är reskompisar med millan&pathy!

PhiPhi - lågvatten..

Nejni, det var det.. Nu blir det natten gott folk, för imorgon är det dags för stek igen!
Bye : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

kuul att du uppdaterar gummsan. mer bilder på hur underbart du har de, NÅGOT avis man är då! stek på! Pusskram hälsa familjen

2009-03-25 @ 20:17:14
URL: http://sandrabrunzell.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gu vad gött ni ser ut att ha det! :)

2009-03-25 @ 22:20:13
Postat av: Path

fuck yaaaaaaaa!

2009-03-26 @ 02:06:34
Postat av: herman

fan homer har det bra där han ligger ..

2009-03-26 @ 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0