UF-mässan i penningbridge


Japps, idag gick vi i skolan fram till lunch och slapp de sista efter lite övertalande om att vi ville in & kolla på UF-mässan i örebro! Packade som sillar begav jag, sandra, jennie, jonna & annsofie oss mot örebro i "bilen med utrymme" - polon! Bilfärden in på 30-minuter kan ha varit de mest händelserika på ett bra tag.. Det hela börjar med att både jennie & annsofie börjar tokskrika och kommer upp i en tonart som jag tvivlar ens operasångare kommer upp i, chockad som jag blir håller jag på att ta med mig sällskapet ner i diket, men lyckas trots allt hålla mig kvar på vägen. Det hela visade sig att det var en liten spindel som tydligen ville ha snålskjuss in till örebro han med, & det gillade ingen av tjejerna i baksätet..

Nästa händelse är då en bil med en hel nation irakier kör förbi oss & ler så glatt' & lägger sig precis framför oss.. Efter ett tag tröttnade vi & körde om bilen & tänkte även köra om kommande bil så plattan i mattan! Tydligen ville dessa jekla irakier göra samma sak, trots att dom låg kvar i fel fil! Så i sista sekund slänger dom sig imellan våran bil & den andra bilen som jag precis höll på & köra om.. låter nog ganska okul att läsa, men själva grejjen är att vi snackar om centimeter duude!


 


Något som var mycket roligare var att jag fick med mig dessa två par skor hem! Varför får man aldrig nog av skor?

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Gaaalet!

2009-03-11 @ 08:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0