sawatdee kha

Aven kallat hej!
Just nu sitter jag pa PhiPhi med millan & natta, & trivs som fisken i vattnet! Gardagen bestod i en ganska lang och seg resa fran patong till phiphi, som inneholl en battur pa nagra timmar och aven buss, men val har ar det underbart! Solen star mitt pa himlen och steker pa sa inni bomba, men dumt & klaga? Igar trodde jag tydligen att jag var immun mot solen & slarvade med solkramen, sa det har jag fatt lida for idag!

Har knappt koll pa dagarna har nere, timmarna bara springer ivag! Idag ska jag hem igen till patong, och dom andra brudarna ska vidare till Bangkok, & invanta hemresa om nagra dagar! Sad but true..

Forovrigt gick det inte som jag hade hoppats med det tradlosa natverket sa jag ska forsoka luska ut hur det ska losas med bilder, men det far vi kolla upp om nagon dag! Vi har det i allafall underbart & lever i paradiset.. Stranderna har sa ljus sand sa det ar brillorna som galler dagarna i anda!

Nej, take care dar hemma sa skriver jag mer imorgon! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0