Here we come..

Imorgon bär det av mot Thailand alltså gott folk, närmare bestämt Patong!
Det känns konstigt nog inte som vi ska åka redan imorgon, men det känns nog när man kliver in på flygplatsen & checkar in! Packningen har just bleve klar & nu är vi fit for fight! Var även inne & kollade in millans blogg för en stund sen & insåg just att dom kommer vara kvar på PhiPhi island ända tills onsdag! Så på tisdag morgon (första soldagen) kommer jag hoppa på en speedbåt som tar mig från phuket till PhiPhi, för jag måste träffa mina älsklingar & väl där blir det en rejäl festkväll : ) OHH VAD JAG LÄNGTAR!

Vi kommer bege oss mot Göteborg imorgon eftermiddag någongång & planet lyfter inte förens klockan 23.00, vilket innebär med tidsomställningen att vi är framme i Phuket klockan 17.00 på måndagen!



Vi har även fått våra studentmössor, WHEY : )

Pusshej allihopa, ska uppdatera noga med bilder här på bloggen ska ni se!

Kommentarer
Postat av: emelie

ha så kul nu eve! :D * och JA, jag är avis.

2009-03-22 @ 12:11:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: millan

NU AR DU HOS MIG :)

2009-03-24 @ 09:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0