time of my life

Jag kan helt ärligt säga att från Ayia Napa resan och tills igår har varit - time of my life! Fyfan vilka härliga veckor, jag skulle kunna offra min höger hand för att få göra om allt igen med samma underbara människor! Så snälla, låt oss börja om?

På radion spelas en hel hög med låtar så som: Rap das armas, Mayhem, Svenne Banan med fler & dom allihopa är fastgjutna sedan Ayia samt studentflaket! Nej ni som har studenten framför er, ha så jävla kul för det går fort!

Ett annat dilemma som står på spel är inför Karlskoga Natta' som är imorgon vid Kupolen där både Björn Rosenström, Rydell&Quick, Johan Palm & Värmlandspöjkera kommer lira! Skulle vara grymt kul, för vem faen gillar inte Björn? Men allt hänger för tillfället på vädret, inte så poppis med regnskurar!

Sandra, jag & Amanda   Sandra & Jag på flaket!   Paketöppning!

Kommentarer
Postat av: sophie

men ge mig 29 maj igen!!

2009-06-12 @ 22:27:44
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: emelie

Rap das armas kommer bli sommarens PLÅÅÅGA!! grr.

2009-06-13 @ 01:50:50
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Poppare

Jag gillar inte Björn. Jag rentav avskyr honom och allt han står för. Allt det som är dåligt med Karlskoga sammanfattas i Björn Rosenström och hans "musik".

Se nu inte detta som att jag attackerar dig och/eller din smak, det är absolut inte så jag menar. Jag kände bara att det var på sin plats att bemöta det till en fråga förklädda påståendet att alla gillar Björn Rosenström

2009-06-13 @ 23:35:58
Postat av: eve

Kul att höra lite ris istället för ros, klart att alla inte gillar samma saker & tur är väl det ;) Men björn är i min ögon kung! ;)

2009-06-14 @ 14:04:13
URL: http://evebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0