STUDENT 2009

Onsdagen den 10 juni 2009 är en dag jag aldrig kommer glömma!
Hela dagen blev perfekt & jag ville aldrig att den skulle ta slut. Till vår stora förvåning när vi sprang ut genom dörrarna klockan 11.00 som studenter, var det smockat med folk! Hade aldrig ens kunnat gissa att så många skulle ta sig tid att komma upp till vår lilla skola, men ack så fel man kan ha!

Vi lyckades även tajma in Bregårns marsch upp till Statt för att skåla, & hoppade därefter på vagnarna! Om jag själv hade fått bestämt hade jag fortfarande stått kvar på vagnen med klassen och åkt runt & runt i stan, & skrikit sig ännu hesare! Vagnen var grym att åka med & på råga av allt hade vi enorma högtalare som gjorde att vi stack ut lite mer än alla andra ;D Ska vi göra om allt från AyiaNapa kära studenter?

Studentstatt var även det kul men inte i närheten av alla andra roliga händelser som skedde igår, för h*lvete vad bra det var! Tack älskade S3A för 3 jävligt grymma år, ni är bäst!!


Fler bilder kommer imorgon!

JAG VILL TACKA ALLA SOM VAR MED & UPPVAKTADE MIG PÅ MIN STUDENT, TAACK!

Kommentarer
Postat av: Jennie :D

Jaa snälla, vi gör det igen!!

TACK SJÄLV! <3

2009-06-11 @ 23:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0