I mina solglasögon...

Ja ni, nu är denna helg över & en ny arbets-vecka står på tur!
Tuta & köra och börja se fram emot nästa helg igen..

Helgens bravader har varit shopping, solning & 20-års fest för Pezo! Med tanke på missade soltimmar under förra veckan blev det under gårdagen & idag stek i solen flertalet timmar - guu' så gött!

Efter jobbet på fredan' tog jag en snabb visit in till Örebro också för att fylla ut min redan överfulla garderob! Kan vara på tiden att gå igenom gammla trasor som ligger dammiga längst in i garderoben..

& igår i det strålande vädret drog vi ihop ett gäng med tjejer först hos Lisa och knallade därefter upp till Pezo för att fira hans 20 fyllda! Grymt bra kväll med härligt folk, bra väder, god dricka & allsång - detta är en riktig svensk sommar!


Denna klänning finns hos HM för 299;- som jag klickade hem tidigare idag!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

så jällaa sexiii kommer du va i'n!

2009-06-28 @ 21:24:15
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Då kan du få skicka dina gamla trasor till norrland ;)

2009-06-28 @ 22:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0