Dagens hyllning

Dagens hyllning går helt klart till Svensk sommar!
Sommaren som majoriteten av svenska folket skryter & längtar till så förbaskat. Den stekande värmen med svala vindar & mysiga sommarkvällar ute på altanen, right! Hojta till när sommaren har anländt, för jag räknar inte en dag med 3 soltimmar på 3 veckor för sommar ännu.. Ännu en bra ursäkt till att åka tillbaka till Cypern månnetro?

Midsommar var då som sagt planerat som en jobb-helg.. Men rätt som det är gör tåget en u-sväng, så nu ska jag & min käre kompajon neråt i landet ut på nya äventyr! Utforska vägen mellan Karlskoga & Varberg är tanken, så jag hoppas alla andra får en toppen midsommar, & sen hoppas jag även på fint väder! : )

Dagens fråga lyder: Har Sandra Brunzell verkligen kommit fram till Stockholm med egen bil eller befinner hon sig numera i Norge?
Svar kommer snarast!


Walthers Studenter 2009
Fy faan va vi är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0