Time to rock



Putte i Parken närmar sig partypeople!
Frågan är, är det många som ska dit?
Trots att jag jobba ons+tors+fre så ska jag dit & röjja - helt klart

Däremot är jag lite besviken att inte någon större svensk bra artist kommer dit i år - som t.ex. Magnus Uggla förra året då han gled ut i träningsoverallen tillsammans med pilotbrillorna! Kung

Dålig som jag är på artister har jag noll koll på alla dessa olika band som kommer & spelar! Men favortier eller snarare artister just nu som jag känner igen är: Erik Hassle, Sahra Hotnights, Backyard Babies, Timbuktu, Möjligtvis Ulf Lundell med Ohlala jag vill ha dig! Insåg just att jag trots allt kände igen ganska många när man hörde lite låtar så listan blir längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0