pretty fun..

Grymt skönt att kunna säga att det faktiskt är Fredag imorgon!
Helgen blir väldigt spontan, inget som är bestämt ännu så förhoppningsvis blir det en lugn & fin helg ; )

Var på stan en sväng förut för att kosta på mig lite hårfärg då jag en längre tid tillbaka insett att utväxten börjar ta över majoriteten av mitt håret, said and done! Väl där sprang jag på dessa påstridiga telefonsäljare som försöker sälja på 'en allt möjligt & tror ni inte jag själv fallet dit? Jora & det tragiska är att jag jobbar på Tele2 & tar emot runt en 30-40 samtal om dagen av dessa säljare på stan ang kreditupplysningar!

Visserligen måste jag väl påpeka att jag var ibehov av ett nytt abonnemang då jag haft kontantkort under en längre tid & haft en del knövel så nu är detta ordnat iallafall!  Nu är det bara en ny telefon som står på inköpslistan! Men nu till den roliga biten av detta möte med säljarna då vi stått & pratat en stund och jag passar på att nämna att jag haft ett & annat samtal om dagen med dom som dom varit helt omedvetna om - & nu står jag med ett jobberbjudande om att själv bli en påstridig säljare! Ska visst vara ett jävligt kul jobb med bra betalt, so why not?! Hösten kanske blir en tripp runt om i sverige för att sälja på er telefoner!

For so long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0